دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است غفلت از حساب کشی، آدم را گرفتار حسابرسی دیگران می‌کند واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی
سرخط خبرها

آخرین جزئیات از تصادف مرگبار بلوار امامیه مشهد و حادثه برای ۲ دانش آموز

  • کد خبر: ۱۴۳۹۸۶
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
  • ۲
آخرین جزئیات از تصادف مرگبار بلوار امامیه مشهد و حادثه برای ۲ دانش آموز
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز آخرین جزئیات تصادف مرگبار بلوار امامیه را بیان کرد.

سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز گفت: عامل این تصادف یک خودرو‌‌ سمند بوده است که در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر امروز در محور شمال به جنوب نبش امامیه ۵۵ اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: خودرو‌ سمند با ۲ دانش آموز پسر که در حال عبور از خیابان بودند، برخورد کرد و با انحراف از مسیر در لاین مخالف نیز با خودرو‌ پراید پارک‌شده در حاشیه خیابان برخورد کرده بود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از دانش آموزان در دم جان باخت و دانش آموز دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ رحیمی افزود: راننده و سرنشینان جوان سمند نیز از محل متواری شدند که یکی از آن‌ها توسط مردم به دام افتاد و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

او ادامه داد که ماشین به‌سرعت درحال حرکت بوده که پس از برخورد به آیلند به یک پراید برخورد می‌کند و پس از انحراف با دانش آموزان برخورد می‌کند.

سرهنگ رحیمی افزود: سرنشینان این خودرو‌ سمند ۴ نفر بودند که سه تن آن‌ها فرار کرده‌اند و یک نفر بازداشت شده است.

این مقام راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد که علت حادثه در ایستگاه شماره ۱۲ راهبر مشهد در حال بررسی است. این درحالی است که در محل تصادف سرعت‌گیر و پل عابر پیاده وجود دارد.

در همین حال، سرهنگ عابدینی رئیس پلیس راهور، به خبرنگار شهرآرانیوز خاطرنشان کرد که همکاران ما در ایستگاه مذکور مشغول بررسی زوایا و علت اصلی این تصادف هستند و با بررسی دوربین‌های محل حادثه برای شناسایی و بازداشت سرنشینان سمند اقدام خواهند کرد.

محمد‌زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، نیز گفت: دو دانش آموز حادثه دیده مشهدی در سانحه تصادف امروز، برادر بوده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: فوت ۲ دانش آموز مشهدی در سانحه تصادف بلوار امامیه + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رقیه اندیشمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
با سلام خطاب به رییس پلیس ترافیک ایا یک ورچم و‌پلیی دانش اموز چقدر هزینه داشت بنده دانشگاه میرفتن این صحنه را دیدم بچه های ما امنیت ندارند حیف از ان جان شیرین دو‌ فرزند تدابیری بیاندیشید در محیط تردد مدارس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
قبل از این که در اندیشه هم این اتفاق بیفتد پل عابر پیاده نصب کنید البته اگر منافع مدیر شهری اجازه میدهد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->